vrijdag 12 september 2014

Na de vakantie

Hoi. Eef leeft nog. Daar ben ik weer. Sorry, ik heb het een beetje verslonsd. Maar zoals ik al zei, zou ik bloggen als ik  daar inspiratie en tijd voor zou hebben. Ik kan beloven dat er zeker meer blogs komen. De komende tijd zal ik genoeg inspiratie krijgen en tijd kun je maken!

Ik geef even een korte update van wat er de afgelopen tijd heeft plaatsgevonden.
Ik speelde mee met de productie ‘Mijn lief bestaat voor 75% uit water’, (nog via mijn nu ex-schooltje het Koning Willem I College), op het Boulevard Festival 2014 te ’s-Hertogenbosch. Het was weer een feestje. Ondanks de kou, het water en het gehaast was het ontzettend leuk. Veel mogen spelen, leren, ontdekken en plezier gehad!

Daarna was het tijd voor het grootste feestje van het jaar, namelijk Lowlands! Dit jaar was ik er voor de derde keer, en toch wel de beste tot nu toe. Ik heb genoten van muziek, theater, film en van de sauna. Het was weer machtig mooi. Ik zeg nu alvast, ‘Hallo, Lowlands 2015!’.


Daarna mocht ik druk aan de slag, er moet namelijk ook geld in de portemonnee komen, later leg ik uit waarom. Ik ben aangenomen als caissière voor de Albert Heijn in de Arena te ’s-Hertogenbosch. Een fijne baan, met leuke collega’s. Dus mocht je ooit daar boodschappen doen, kijk dan even of ik er zit en maak me blij! Daarnaast werk ik ook bij SQ People in ’s-Hertogenbosch als werver, waar ik het ook erg naar m’n zin heb.

Nu aangekomen bij het punt waar het echt om draait. Ik heb dit jaar geen voltijd studie, maar heb officieel een tussenjaar. Vandaar al het gehark naar geld. Het leven als arme student zonder studiefinanciering is namelijk niet helemaal de hemel. Maar dat is niet voor niets. Ik ben begonnen aan het voorbereidend jaar aan de Koningstheateracademie, ook ditmaal te ’s-Hertogenbosch. Daar ga ik dit jaar ontdekken of ik cabaretière/theatermaker wil worden, wat voor eentje ik dan ben, of ik daar een carrière van wil maken en dus uiteindelijk aan het eind van dit jaar daar de voltijd HBO studie wil gaan doen.

Vandaag had ik mijn eerste schooldag. Daar was ik wel heel erg aan toe. Maar ik weet nu al dat dit een ontzettend leuk, inspiratievol, innovatief, creatief, mooi en gezellig jaar zal worden. Ik heb er heel veel zin in, en ga m’n best doen om m’n blog bij te houden. Nee, niet m’n best, ik ga het doen! Dus, tot snel!

Liefs,


Eefke.

1 opmerking: