maandag 7 juli 2014

Review TOMADO TM-6661 Strijkijzer



Vanwege mijn nieuwe baan, moest ik een strijkijzer gaan kopen. Na een uitgebreid onderzoek met vergelijkingen tussen vele strijkijzers in de Blokker van één minuut had ik mijn keuze gemaakt. 

Voor maar liefst €12,99 ben ik nu de trotse eigenaresse van het TOMADO TM-6661 strijkijzer. Dit na een fikse kassakorting van maar liefst €2,00.

Het product nog in de doos.

Bij het openen van dit product krijg je een doos, een strijkijzer, een vulbeker een draadje om het snoer bij een te binden en een plastic zakje. Je moet zelf nog zorgen voor een geaard stopcontact, een strijkplank of ondergrond, wasgoed en motivatie.




Het product ziet er goed uit en de gebruiksaanwijzing is duidelijk voor iemand met onbrekende strijkervaring. Het eerste gebruik verliep goed, een kleine verbranding aan het strijkijzer niet meegerekend. Ik ben tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten