dinsdag 17 juni 2014

Ik blog dus ik besta?

Wauw. Mijn eerste blogpost ooit. Ik ga het gewoon echt proberen en doen.
Want hoe moeilijk is het om een blog te beginnen? Juist. Niet zo heel moeilijk. Ik schrijf al mijn hele leven en nu wil ik er toch wel iets mee gaan doen.
Ik ga schrijven over alles wat ik interessant vind en wat ik meemaak en enigszins boeiend is om te delen.
Het zal hoogstwaarschijnlijk een dagboek worden, waar je stiekem in mee mag lezen.


Deze maand bepaald en bepaalde mijn komende jaar. Er was blijdschap en teleurstelling, maar ik ben eruit.
Het komende jaar ga ik het voorbereidende jaar van de Koningstheateracademie doen. Twee dagen in de week zal ik les krijgen in vakken als improvisatietechniek, schrijven, zang, compositie en theateratelier. Hierdoor wil ik onderzoeken of een toekomst als cabaretière er wel echt in zit, of dat ik toch iets anders wil gaan doen na dit jaar. Daarnaast ga ik me ook focussen op eventuele andere HBO-opleidingen die ik interessant vind.
Daarnaast zal ik hard aan de bak moeten om de centjes binnen te harken voor de nogal prijzige cursus. Maar daarover weet ik snel meer! (Het zal waarschijnlijk ook veel stof tot schrijven geven.)


Voor nu vind ik het wel goed. Er komt hopelijk snel meer. Hieronder nog een mooie foto.

Liefs,

Eefke.


2 opmerkingen: